fredag 25 april 2014

Länge sedan.

Oj va längesedan ja skrev här. Har helt enkelt inte hunnit med det... 

Det senaste har varit fullt upp. Förra veckan jobbade jag lite och det va så roligt. Ska även jobba lite i maj. :)

Påsken kom ju och det va underbart väder vi lekte mest på trädgården och njöt av att vara lediga. Tjejerna fick påskägg och vi hade det allmänt bra. 

Påskafton va de dags för tjej fest. Mina 4 bästa vänner och jag hade eb grillkväll och drack vin och hade det fantastiskt roligt :)
Älskar er så mina fina vänner 

I går packade jag och Pierre in oss i bilen för en natt på hotell och rock of ages med fina vänner. 
Vi har haft det helt underbart , laddat batterierna och samlat ihop lite kärlek .
Vi är kassa på att ta oss egen tid jag och Pierre utan barnen men nu har vi firat vår 10 årsdag och det är viktigt att få vara Lotta och Pierre istället för mamma och pappa hela tiden. Så roligt har vi haft det <3

Men borta bra hemma bäst! Få komma hem och pussa på tjejena är helt  underbart :) 

Imorgon väntar loppis på stan och sedan ska vi titta på lammungar och ha en skön familjedag<3 

Ha en skön kväll kram på er  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar