måndag 5 maj 2014

Jösses

Gud ja hinner inte med mitt liv och bloggen alltså. 
Men vi lever och mår bra:) 

Idag fick jag ett mail ned bilder sedan viktutmaningskursen jag var med i.  
Och i lördags var jag och gjorde en vägning. Men mätte inte mig måste göra de snart men iallafall  efter kursen va det -59cm och så har ja tappat -12 kilo nu sedan januari ! Jag ska skryta över mig själv för jag sliter för det! Det gör sig inte av sig själv med två små barn hemma. 
Vissa tycker  att jag "fuskar" eller gör de "lätt" för mig för att jg använt mig av herbelife produkter. Men då kan jg försvara mig med att jag äter inte mindre mat eller valt bort måltider för det utan jg har lagt till det endast. 
Vill ni säga något så säg istället att jag inte ätit godis/chips att jag har tränat 2-5 ggr i veckan att jag unnat mig något att fika Max 2 ggr i månaden sedan januari! 
Så ja jag gillar herbelife och jag tror inte det är de som gjort hela jobbet åt mig utan hårt slit och kontroll på kosten eller snarare sockret... 
Så idag tänkte jag bjuda er på bilden jag fick på mailet och vill ni veta mer om kursen eller produkterna så kontakta Malin Nero #enkroppettliv 
www.frunerolindstrom.blogspot.com 



3 kommentarer:

  1. Du är grym!! 😘❤️️ / Martina

    SvaraRadera
  2. Kan du inte berätta lite mer hur du har gått till väga? Vad äter du exempelvis till mellanmål och vilka måltider byter du ut mot shake? Mvh malin

    SvaraRadera
  3. Du är en sådan inspiration. "Ensamstående" i veckorna och visar att det finns verkligen inga ursäkter.
    Folk som tycker att du gör det den "enkla" vägen kan inte produkterna. Du har vara bytt mat mot mat. Och istället för att försöka komponera en egen frukost med allt vad man behöver, som typ är omöjligt, äter du bra näring och regelbundet. Inga quickfix med för lite näring utan 6 bra mål mat per dag. Sträck på dig. Du är en så stark och grym kvinna. Syns ikväll. Kram Malin

    SvaraRadera