torsdag 14 mars 2013

Åååå

Igår var Elsa och jag aktiva och hann med mycket under dagen.

Började med besök hos Johan å Malin å gosa med lilla nellie.
Vidare till Veronica för en härlig promenad med mycket skratt å galna samtalsämnen :)
Vi skulle bara bullar på eftermiddagen å det ville Elsas mormor med så vi slog ihop oss och gjorde massa massa bullar ihop, lite kul för vi gjorde lite olika sorters
Kanelbullar, kardemumma bullar, vanilj bullar och kalljästa bullar , så många goda å frysen är full,

Elsa var som en solstråle hela dagen MEN när jag lagt henne å somnat p efter en stund så hör jag henne bra ledsen så går upp och ska kolla till henne å då har hon spytt i hela sängen :(
Hon va ju jätte ledsen hon viste ju inte vad som hände så fick slänga henne i duschen å så somnade hon i handduken i min famn och la henne i min sängen. Men sen har hon sovit hela natten utan problem och nu är hon jätte pigg och glad? Fattar inte vad det var. Hon har gjort så en gång innan. Kan man spy av att vara övertrött? Hon sov inte mycket igår på dagen nämligen?

Så i dag har vi inget att göra :( skulle lekt med lina å Hugo men de vågar inte träffa oss...

Nu läser vi böcker och sjunger hjulen på bussen de går runt runt runt ... Läsa älskat den ;)

Jg skulle behöva åka in till stan och göra lite ärende.

Ha en bra dag!



1 kommentar:

  1. Har hänt W med, oftast så han fått mycket gosaker av min pappa. Typ grädde och kakor o allt sånt som pappa gillar ;)

    SvaraRadera