söndag 10 mars 2013

vart tog du vägen?

Jag hoppades på våren men vart tog du vägen? istället för att ta fram vårsaker tar vi fram elsas pulka igen då.
jag är trött på snön nu!
men de är jag nog inte ensam om :)

Igår lyxade vi till det med middag i sandsjöfors 
åt god middag och njöt lite av hur fin familj jag har.
Elsa fick grillkorv och potatis :) det var mumma det men hon hade väldigt mycket annat å titta på än just maten men korv å grösakerna gick ner iallafall:)

Kvällen tillbringade pierre och jag framför melodifestivalen  lika trötta båda två så efter restiultatet gick vi till sängs å somnade båda två som små grisar..

Idag har vi ätit middag hos elsas farmor å farfar jag tror faktiskt det är de bästa som finns att bli bjudna på söndags middag haha det är så lyxigt ;)
så det tackar vi för!

Pierre har åkt till gbg igen å jobba, var så sugen på att följa med i dag men lite mycket i veckan så hinner inte. men måste åka snart inte varit där på så länge, saknar alla fina människor som finns där...
MEN snart kommer jag å Elsa och hälsar på staden igen !

nä om ja ska gå å lägga mig kanske?

Elsas tänder bara ploppar fram nu. på bara någon månad har hon fått fem nya tänder så de är nog därför hon sovit dåligt i veckan två nya har nu tittat fram. hoppas det lugnar sig lite nu några dagar så vi får sova lite:)

nä nu går jag å lägger mig istället för att sitta här å gäspa. 
god natt på er! 

bjuder på en gamal bild idag


1 kommentar:

  1. Ja, Jimmy ska ju vara pappaledig augusti ut. Så vi får lite extra ti tillsammans i sommar. Jag kommer ju till 99% gå hem i slutet på maj och så är bebis beräknad runt 26/7. Så blir en lite fattigare sommar men det är det värt när vi ändå har den ekonomiska möjligheten.

    Sen med dagis hänger det lite på om vi får ha Stella 5 tim/3 dagar och hur hon trivs och så. Känns som hon skulle behöva stimulansen. Men funkar det inte får hon va hemma hos mig och bebisen. Kram

    SvaraRadera