tisdag 29 juli 2014

Utbildning..

I helgen var jag i väg med vårt härliga team med herbalife ! 
Stenungsund/ stenungsbaden. 
Väldigt intensivt och givande var helgen men när man kommer hem efter sådana här saker är man trött , igår fick jag smälta hela helgen och det ca en bra helg.. 

Klara har blivit så stadig i benen nu står utan stöd och gjorde ett litet försök att ta ett steg igår ;)

Pierre har börjat jobba igen:( är ensamt här hemma nu när man vant sig att vara två att hjälpas åt med allt här hemma.. 
Så idag kryper det i mig och funderar på vad vi ska hitta på idag.. 

Men i kväll kommer min kära Anna hem iallafall och håller oss sällskap några dagar :) 

Fick se många inspererande före och efter bilder i helgen så fixade en till mig med.. Det har ändå hänt en del ser man nör nan ser bilder.. 

 Nä dags å fixa frukost ..  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar