måndag 4 augusti 2014

Måndag.

Gud va fort veckorna går ja hinner inte med..
Förra veckan började Pierre jobba och jag blev ensamstående på deltid igen.. 
Eftersom jag har världens bästa syster kom hon hem och hjälpte mig med tjejer  lite.. <3 
Denna vecka är ja själv och ja de tar på krafterna... 
Jag önskar jag vore en super mamma som aldrig tappat tålamod! Men med två tjejer i huset som vet precis hur de vill ha det är det inte alltid så lätt.. Men men den som överlever småbarnsåren överlever nog allt skulle jag tro ;)

Idag blir det iallafall bad med tjejerna hår ju inte göra annat i denna värme.. 

Annars är veckan rätt oplanerad. Elsa ska tillbaka till dagis imorgon och jag håller tummar och tår för att de ska gå bra... 😳 

Ha en fin vecka alla där ute...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar