måndag 22 september 2014

Ekar tomt

Här ekar det tomt och gjort en längre tid.. 

Vi är i full fart med packning av allt i huset och det närmar sig flytt.. 
Börjar känna lite separationsångest  att lämna vårt hus. Trots att jag vill flytta så trivs jag ändå bra här men de kommer bli bra i nya huset med men bara lite ångest innan allt kommer bli på plats mm.. 

Det är mycket på gång nu. Flytt, inskolning för klara, börja jobba mm
Det kommer bli en körig höst innan vi kommer komma in i rutinerna med allt.. Men vi ska nog överleva det med..;)

Min kära klara fyllde redan ett år i fredags..  Ett år? Vart tar tiden vägen helt galet samtidigt som det känns som vi alltid haft både Elsa och klara.. 

Ha en fin vecka :) 


Elsa bus hittade en läkerol ask i min väska som hon med spänning smakade på. Hon har ännu inte fått äta godis så detta var liksom vad är de mamma? De va gott haha lilla skruttan.. Hur gör ni med godis? Äter era barn det? När började de med de? Elsa frågar aldrig efter det så varför ska hon få det? Eller är jag en hemsk mamma? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar