måndag 8 april 2013

Måndag.

Åter måndag och ännu en helg har sprungit förbi.

Vi har en lugn morgon, ätit frukost och ny leker Elsa på golvet p jag dricker kaffe i pyjamas båda två ;)

Vi åker nog ner till kyrkanshus på lite sång å lek vid tio tiden.. Elsa får leka av sig lite :)

Annars inga planer för dagen, njuta av solen och bara va.

I lördags var vi å fixade på våra sommar däck ich tvättade bilen det gillade Elsa ville gärna hjälpa pappa å farfar med allt medans jag tittade på ;)

Hoppas ni har haft en bra helg!




1 kommentar:

  1. Haha, ja de är i en rolig ålder nu. Stella va ju med och la golv förra veckan ;)

    Jag tror träningen ger mig energi. Men så har jag ju inte heller Stella själv, som du har els hela veckorna när Pierre är iväg. Tycker du är grym som orkar allt du gör.

    Om du vill är du trots graviditeten välkommen på mamma-träningen. Har lite olika övningar som jag kör istället för vissa som de "icke gravida" kör.

    Kram Malin

    SvaraRadera