onsdag 17 april 2013

Våren..

Verkar som att våren faktiskt har kommit till oss nu.
Pierre är pappa ledig och får njuta av fina dagar tillsammans med Elsa. Bara liiiiite avis om man säger så ;)
Själv så jobbar jag i veckan. Hade jag inte tyckt mitt jobb var så himla kul som det är hade de varit så tungt att åka i från dem på morgonen..

Idag lunchade jag med min fina familj så Elsa å Pierre Kom å mötte upp mig åå jobbet p vi gick till bowlingen och åt :)

Annars ganska lugnt här hemma . I söndags tog vi ner 4 stora tallar och en stor gran på vår tomt så de har vi massor med ris å grenar och ta hand om.
Men jag jobbar så blir inte mycket gjort då ju. Dessutom har min rygg varit otroligt åt helv**e denna vecka! Som en stor kniv rätt in i ländryggen :(

Helgen närmar sig och jag ska iväg på "egen" tids helg och umgås med fina vänner i Göteborg.
Lite ångest börjar smyga sig på men Elsa kommer ha de bra hemma med sin fina pappa så de går ingen nöd på henne ner på mig tror jag;)

Hoppas ni har det bra i vår solen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar