måndag 25 november 2013

Soligt

Vilket härligt väder! 

Helgen har varit bra! 
Fredags var det julbockar som gällde och på kvällen fixade Vi lite med dopinbjudningarna. 

Lördag bockar på fm sen kom storasyster och Robin hem:)vi var hos pappa i kvill och åt god mat och hade det mysigt. 
Kvällen spenderade vi i vår soffa :)

Söndag Anna och Robin åkte hem igen :(
Skickade med 15 bockar till Gbg som en blomster butik har köpt av mig lite kul  å veta att de säljs på västkusten med :)
 
Gjorde några bockar innan jag och Elsa åkte till stan för egentid och gå på julskyltning. Träffade tomten och dansade runt granen :) 

Kvällen kom Martina och hjälpte mig lite med klara när jag la Elsa. 
Tack!
Klaras kolik har blivit bättre och är endast några tinnar på kvällen nu innan var det ju hela eftermiddagen med men peppra peppra har de blivit bättre. Jag längtar så tills hon blir tre månader och hoppas det försvinner helt! 

Idag har vi haft en lugn morgon och bara myst och så klart kollar på Pippi Elsa är helt tokig i Pippi! 
Nu matar jag klara innan vi ska klä oss å gå ut hoppas Elsa vill hjälpa mig med bockarna i dag. Åtminstonde nöja sig å vara med där nere i vår "verkstad"

Ha eb skön måndag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar