lördag 2 november 2013

Vill inte..


Vill inte somna för i morgon när jag vaknar är det söndag och dags för Pierre att åka igen :( 
Varför måste dagarna gå så fort han är hemma och veckorna så sakta :( 
Jaja hoppas på att veckan som kommer går bättre och att tiden går fort..!

Idag har vi haft en riktig lugn dag, började tidigt Elsa var vaken före fem men vi låg i sängen länge och myste.. 
Iväg till farmor och farfar för å fira farfar som fyllt år. 
Och i eftermiddags blev det fika hos mormor och Tomas. Så en bra lugn dag utan en massa måsten:)

Klara har haft skrik fest i kväll å de gör så ont i mig när man inte kan hjälpa henne :( tror väl det är magen som är jobbig för henne. Blir så spend och sedan ledsen och ja allt blir så dumt då:( 
Men fick iallafall tid till att lägga Elsa idag och så skönt att få krama on henne och älska henne ensam en stund innan läggdags. Balsam för hjärtat för en mamma med ångest att man inte "hinner" men så mycket egen tid med Elsa som jag önskar.. Hon är ju min stora skrutta och när jag ser henne förstår jag hur otroligt fort tiden går! Snart sängen de bara pang så är min lilla Klara så stor! :/ 

Nä fy jag får erkänna nu, John blund har fångat mig och dragit iväg med mig till drömmarnas land. 
Så god natt  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar