tisdag 26 november 2013

Vill!

Är det någon sOm har en miljon att bara möjligen vilja ge mig den? 
Vill så mycket med vårt hus. Men pengarna finns inte till mina drömmar...:(
 
Har tappat inspirationen till allt här hemma när man inte kan göra det man vill..Jag älskar vårt hus och vill inte ha något annat men tänk om man bara kunde vinna lite pengar kanske? 
Visst man ska inte klaga vi har tak över huvudet och mat på bordet och det har inte alla och vissa tycker man är knäpp som klagar på den bra standarden man har men nu pratar jag om vad jag vill göra;)

Matar klara. Elsa är på dagis, lämnade en tjej som hade tofsar och klänning när hon skulle ta sitt första dagis foto :) min lilla tjej som blivit så stor. 

Igår va en riktigt jobbig dag. 
Elsa vägrade sova middag efter två timmar gav jag upp och hon fick vara vaken. Hon slocknade en kvart på eftermiddagen i bilen sen men konstigt nog var hon inte jätte trött. 
Eftermiddagen hjälpte jag mamma och Tomas att göra en smörgåstårta.
När Elsa väl somnat på kvällen tänkte jag phuu nu ska jag försöka sy upp mina nya julgardiner. Men då satte klara igång och hade skrikfest och ville inte alls att jag skulle sy. Så det var bara till att stänga av maskinen igen och sy gardiner kan jag ju göra ...ja när fasen ska ja hinna det Teo.. 
Det är just sådana här tillfällen jag avskyr att Pierre inte är hemma. Jag får inget  gjort ens  på kvällarna:( adventsstjärnor och städning å allt som ska fram.,, 

Känner mig sjukt stressad med allt hela tiden. Går lite på högvarv hela tiden MEN jag har lyckliga barn och det är huvudsaken tror inte de bryr dig om gardinerna blir sydda eller ej;) 

Ha en fin dag jag ska till bm på återbesök idag iallafall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar