söndag 8 december 2013

Lyckat!

Helgen flög fortare förbi än vanligt. 
I fredags packades kärra och allt förbereddes till Eksjö julmarknad som vi åkte till i lördags morgon. 
Åkte dit med full lass och åkte hem med tomlass precis som de ska vara :) 
Solen sken och det var inte så farligt kallt så länge solen var framme.. 


I fredags kväll var Pierre och jag på hans jobbs julmiddag, åt god mat och fick lite tid tillsammans utan barn. Guld vört i bland. 

Idag har jag bakat en massa saker och fyllt på frysen tills Anna kommer hem vid jul;) 


Pierre har åkt å jobba igen :( ensam med tjejerna igen. Usch jag är verkligen i en svacka och tycker det är åt helvete att inte ha han hemma.. Hoppas det vänder snart så det känns oksy snart igen.. :(

Nu tittar Elsa och jag på Emil (skönt att slippa Pippi en enda gång ;) ) klara sover i min famn. Snart blir det sängen för Elsa och jag hoppas att klara och jag ska kunna mysa i soffan (snälla gode Gud ingen magknip i kväll) 

Hoppas ni andra haft en bra helg? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar