onsdag 11 december 2013

Utmattad

Harre jösses säger jag bara. Igår när jag mattade Elsa somnade klara i min famn och det brukar aldrig hända hon brukar få sina kolikatacker på kvällarna ju nej igår somnade både hon och Elsa som små ljus så jag la henne i sin vagga sen. 
La mig på sängen för att sträcka ut ryggeb lite, som för övrigt är helt kass och snart går av tror jag. 
Men iallafall så vaknar jag av att det ringer , de va Pierre å klockan va 21,10 sovit en timme redan och va helt borta när han ringde. Tänkte tanken stt jag måste lägga på nu för Pierre ringer nog snart? De vs ju han jag pratade med haha inte ett rätt. 
Gick iallafall upp ur sängen å gick ner och släckte och allt och sedan bara rött i säng igen och somnade om. 
Det var första kvällen på jätte länge Klara inte skrek så jag var helt slut bokstavligt talat. Så i natt har har tagit igen några timmar extra. 
Nu har jag nyss matar klara hon åt inte ens efter 18 tiden igår så hon va nog lika trött som jag. 
Nu ska jag lägga ner henne och njuta av stt bara ligga i sängen en stund innan mitt stora hjärta vaknar..  

Tänk om man kunde ha det så här lugnt varje kväll.. Önskar så att Klarad lilla mage ville bli bra snart. Tycker så synd om henne när jag inte kan hjälpa henne..  

Ha en fin onsdag kära läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar