söndag 15 december 2013

Saknad..

Pappan i detta hus är helt galet efterlängtad just nu! 
Jag är så imponerad av de som är ensamstående på heltid.. Det tar på en att vara själv med två små skruttor.. 
Pierre har jobbat hela helgen så han kom inte hem i torsdags.. 
Jag har större påsar än någonsin under ögonen. Kosten har varit åt skogen denna vecka.. Men men nya tag när Pierre är hemma igen. 
Jag har två lyckliga barn och det är det viktigaste för mig:)

I onsdags var jag på knytkalas med tjejerna från Gretas blommor.. Man saknar allt att jobba å få träffa lite vuxet folk;) så det var en mycket trevlig kväll. 
Klara var med mig medans Elsa fick vara med farmor... 

I fredags lussade kusinerna tillsammans och hade det mysigt. 

Idag har vi varit hos morfar i kvill en sväng och haft bus eftermiddag hos han.. 
Planerat lite inför julen..
Är  ni på massa olika ställen? 
Själv har min familj aldrig firat med en massa kusiner endast när vi var små. 
Jag hatar att känna  stressen att hinna va överallt.. 
Men Pierre har ju sina traditionella som man får acceptera.. 
Blir en bra jul ändå för jag har mina tjejer.. 

Imorgon far jag till Jönköping för lite shopping:) ska bli roligt. 

Hoppas bi haft en bra helg..
0





1 kommentar:

  1. Ja vilken rikedom med två små tjejer! Förstår verkligen att du tycker det är jobbigt att vara ensam,jag hade inte orkat det!

    SvaraRadera