onsdag 7 september 2011

Höst dagarna..

Tisdag    Onsdag!

Nu tänkte ja skriva några rader igen :)
Helgen sprang förbi som vanligt och var hann inte med allt som skulle göras men de blev lite gjort iallafall:)

Har kommit i gång med vårt sovrum och har målat taket men får måla någon mer gång har målat två gånger men de är flammigt å konstigt så de blir till å måla lite fler gånger tacka Anna för hjälpen!
I Fredags så var jag och syster Anna hos mor och tittade på film sen vi var små och myste :)

Lördagen  var det lite släktingar till Pierre på fika hos oss i huset fick super fint fruktfat och en jätte mysig "lyckta" i inflyttningspresent.

Kvällen tillbringade jag med mina underbara tjej kompisar Sanna Nina å Anna ni är Bäst det blev Chili Thai mat och bara slapp å skvaller prat:)

Söndagen var det middag hos mor var super härlig väder,
Idol mys med Anna å Nina fick med mig massa barn kläder hem från Nina:)

Hade ju lång helg så var ledig i måndags med få jag och Pierre var på rutin Ultraljud å va så härligt å se den lille å jag är bara så säker på att det är en pojk fast jag inte alls vet egentligen :) 
men den lilla hade växt och så som den skulle och allt var bra!
Så då firade vi med att åka å kolla på Barnvagn och eftersom jag var så inställd på att köpa begagnad eftersom jag tycker det var för dyrt med en ny så skulle vi bara kolla på modeller
men det slutar med att vi har köpt vagn och fick ta med den på en gång:)
lite tidigt är det väl att köpa vagn men den var på rea för sittdelen var i en utgående färg mörk grön och så fick vi en svart liggdel till och det ingick skötväska å massa med så vi kunde ju liksom inte låta bli den;)
Men är mycket nöjd med den iallafall:)

Emmaljunga City Cross :)
(lånad bild)

tvrums fönster 

tv rum ut mot vägen.


Mina krukor har kommit med som jag beställde på jobbet och det blev precis så bra som jag tänkt mig:)
hoppas de kommer till mat rumet med snart för de var restade men kommer nog v 40:)

Oj blev ett långt inlägg..
;)

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar