måndag 26 september 2011

Ny vecka igen..

Helgen sprang förbi fort som vanligt jobbade ju lördag sen bara tog de lugnt hemma på kvällen..

Söndags drog jag upp en bakfull Anna från sängen då hade jag sovit klart (inte hon) haha :)
 Så ja vi åt brakfrukost och skulle gå ner på stan för att hitta skor och stöd strumpor till mig.
Gick förbi Ullevi och såg att de skulle va match så bestämmde oss för att gå på den så spontant gick vi å såg gais- hif Mycket kul å se fotboll tyvärr ganska tråkig match med dålig fotboll men vad man blir sugen på att spela igen :)

efter detta blev det iallfall sko köp och det vi skulle ha :)
och gick en lång promenad hem sen skönt väder å bara gick å njöt:)

Väl hemma svullade vi godis å Taco och däckade i soffan som två sälar sen tog vi oss till min säng och däckade där istället haha Anna var ju efter i sömnen och allment trött å bakis å jag var bra trött haha inget ovanligt så har väl sovit si så där 12 timmar i natt haha:)

Idag har ja skyltat om på jobbet å de blev så fint så jag är så duktig haha nä men kommer sakna mitt jobb mycket sen när jag slutar här efter jul kommer sakna alla blommor otroligt mycket har stor kännsla av att jag kommer bli stammis i någon blommser butik istället:)

Jo ´jag är nog ganska säker på att jag kännt de första riktiga sparkarna i magen nu men ändå väldigt svagt..
hmm hoppas de sätter igång snart :)

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar