onsdag 14 september 2011

Onsdag..

v19
Idag bjuder jag på en mycket dålig magbild;) 

Idag har jag haft fullt upp på jobbet roligt när det är mycket å göra:)

jag älskar att jag är gravid men det finns ganska många nackdelar ´
Konstant trötthet, huvudverk konstigt nog varje dag. 
ja ja men man ska inte klaga tänka på vad ja kommer få ut av det hela sen:)

Igår hade anna å jag alldeles för dålig karaktär och åt massa ostbågar å polly på en Tisdag helt fel men vi kände båda att vi behövde det:)

jag älskar reklamen till bonde söker fru alltså den unga blonda killen 
- vad fan pratar ja om egentligen?
- är jag en katt 
Skrattar så jag typ dör varje gång jag ser det helt underbart 
eller den andra som är med på reklamen
-Gillar du att öva på att göra barn 
Alltså helt klockrent haha

Nä dax att ta tag i jobbet igen:)

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar