torsdag 16 maj 2013

Soligt

Vilken ljuvlig morgon vi har idag! 
Elsa och jag har busat i duschen, ätit frukost, klippt Elsas lugg ( hon såg inget under allt hår längre) busat lite till och nu har ja precis lämnat henne på dagis! 
Konstig känsla att hon ska vara där ända till 14 idag när ja inte jobbar. Men man vänjer väl sig:) hon är så omtyckt av alla barnen och de kommer och möter henne i dörren :)
Hon hinner inte ens säga hejda till mig förens hon är inne och leker med alla andra barn:) så de är skönt å veta att hon tycker det är kul att vara där:)

Jag var och skrev in mig på arbetsförmedlingen igår å fy fasen vilken ångest! Måste skriva in mig för att få behålla samma sgi till nästa bebis och de känns såååå drygt att behöva lägga massa tid på något som inte kommer leda någon stans. Blä fattade inte ens hälften av allt de blandade om till mig.. Usch får sätta mig i helgen och försöka fylla i alla papper.. 

Igår på eftermiddagen hade vi en hel eftermiddag hos Elsas farmor och busade. 

Hann även men en liten sväng förbi mormor och Tomas. Mera bus..

Elsa tog sovmorgon idag 6,30 det var underbart alla dagar innan i veckan har hon vaknat vid 5 phuuu de är för tidigt i min smak. Så idag känner jag mig lite mer utvilad... 

Jag ska strax sätta igång och stöda av här hemma lite och slänga i lite tvätt sen fix i trädgården å vattna lite. Hmm ja vad ska ja göra av hela dagen? Haha konstig känsla å inte behöva jaga runt åå Elsa ;) 

Elsa vill in till kalvarna ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar