fredag 31 maj 2013

Spänning

Igår var jag och tittade på bebis och allt var bra med han/hon. 
Jag är så säker på pojke även denna gång trodde ju det med Elsa med å då var se ju fel av mig så vi får väl se :) 
Men var skönt att kunna se att allt var bra igår iallafall . 
Så efter jag slappnat av kom huvudverken. Usch haft helt galen spräng  å åska i huvudet hela natten.. :(
Börjar släppa lite nu efter kaffe Alvedon vatten och stretching av nacke.. 

Elsa har fått för sig att vi ska vakna kö 5 nu för tiden, jag känner att jag är tröttare än någonsin och att Elsa behöver sina timmars sömn men men de vänder väl igen.. 

Jag jobbade Igår, alltid roligt att få vara på jobbet lite. Älskar mitt jobb. 
Önskar bara jag kunde få ända lite arbetstider. Butiks tider är ingen dröm med en liten tjej hemma. 

Nu ska Elsa och jag strax gå ut i fina vädret och sedan när Pierre vaknat ( han har jobbat å kom hem 3 inatt) åker jag in till stan och gör brudbukett till morgondagens brud:)  Sophie. 

Å i eftermiddag ska jag på min massage som jag fick ivmorsdag present av min fina familj. 

Ha en skön fredag alla:) p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar