onsdag 15 maj 2013

Syskon..

Gravid med nr två är betydligt mycket tyngre. 
Tiden går fortare men att jaga en Elsa på 16 månader och vara bra mamma tar på krafterna. 

Är nu i v 21 och magen växer med dunder fart. Vågen är lite mer på min sida denna gång å står på +3,4 än så länge med Elsa hade jag gott upp 10 kilo i v 20. 

Letar för fullt efter syskon vagn begagnad. Vill ha en där sittdelarna går ha åt olika håll.. Var och tittade vad en by skulle kosta igår. Å de va ju bara 9000 liksom . Sjukt för en vagn. Så hör vi någon som har en sådan syskon vagn att sälja säg till mig:) 

Nu ska ja snart köra Elsa till dagis vi kör ju inskolning denna vecka med. Men Elsa trivs som fisken i vattnet får ju knappt med henne hem;) hon älskar att leka ned de andra barnen.. :)




5 kommentarer:

  1. Babyproffsen har ju en ny för 4000:- tror jag. Å sen har du Basson Duo för 4200:- ny. ;)

    Båda går o ha sittdelaRNA åt olika håll. :)
    För oss blev de inte syskonvagn förrän Abbe var 6 månader, så de blev en där han sitter framåt.. Surt, men så är livet :p

    Hoppas ni hittar nån o lycka till med syskon :)

    SvaraRadera
  2. Aaah, såg att eran Elsa är född samma dag som våran Wille, fast två år senare ;)

    SvaraRadera
  3. Vi fick ju tag i en basson och hoppas vi blir nöjda. Det känns iallafall kanon när vi testat den hemma. Och dessutom fick Vi in den i bilen trots hundbur. Sen är den också väldigt lätt.
    Riktigt svårt det där med syskonvagn när man vill ha vändbara sitsar annars.

    Men visst går tiden galet fort som gravid med nr 2 jämfört med första. Fattar inte att jag bara jobbar nästa vecka med och att vi bara har två månader kvar.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Vi har babytravel LAS vegas o vi är supernöjda. Kostar 4000kr ny. Min son är 2,5 o ganska stor för sin ålder men får plats utan problem o dottern på ett halvår älskar den oxå :)

    SvaraRadera
  5. http://www.jollyroom.se/beemoo-syskonvagn-la-svart.html

    ;)

    SvaraRadera