tisdag 18 juni 2013

Bättre.

OAllt känns så mycket bättre och lättare när syster Anna är hemma igen! 
Som jag saknat dig ! Jag funkar inte utan dig. 
Så i lördags kom hon och jag bara njuter! 
Så länge hon stannar hemma.. 

Jobbat klart för denna vecka var vara mån tis och de dagarna har varit långa. Haft otroligt ont i ryggen och fötterna. Känner mig som jag är höggravid speciellt i denna värme med .

Imorgon firar vi mig som blir 25 år och det ska firas med morgon mys med Elsa. Bm besök å lyssna på hjärtat och mäta magen.. 
Sedan blir det fika med mamma och tonas och eftermiddag ska ja bli "kidnappad" av Anna å mamma :) 
Får väl se vad de hittar på åt mig. 

Nu har jag försökt få Elsa att sova o 50 min och ännu är hon inte klar för att sova tydligen.. Ge mig tålamod.. 
Hur lägger ni era 1,5 åringar? 
Elsa blir jätte ledsen så fort jag går ut ur rummet? 
 
Nä hoppas skruttan somnar snart så jag kan gå ut å vattna i växthuset. 

1 kommentar:

  1. För våran lille Abbe är ju inte sömn en så stark sida. På dagen sover han ju typ bara 30 min (o är gnällig all vaken tid, typ!!) Å på kvällen, så sitter vi jämte han säng tills han somnat. Brukar gå rätt fort! :) Men han gallskriker så fort vi går nära sängen. Men det går bra när vi sitter jämte.

    SvaraRadera