söndag 23 juni 2013

Söndag

Helgen tog slut fortare än vad jag ville kände jag.. 

Pierre har åkt å jobba och jag sitter i soffan och väntar på att få gå p lägga mig. 
Tänkte skriva att jag vet inte varför jag är så trött men jag gissar på att det är bebisen som tar min energi.
Sovit mitt på dagen flera dagar i rad nu.. 

Sen vi kom hem från Mönsterås har vi hunnit åka p handla , laga mat, packat upp , fikat, ritat och lekt med grann tjejen. 
Elsa tycker det är så kul p leka med de stora barnen ;)

I kväll somnade Elsa själv i sitt rum efter vällingen . Hon hade bog saknat sin säng :) 

Hoppas ni alla har haft en bra midsommar helg.

Blev lite full i skatt när jag såg att i en av mina krukor ute där jag satte i Massa som jag fick ta med hem från jobbet för ett tag sen för det blommade inte just då och då kan vi inte sälja det men jag var helt säker på att de bra rosa ja hade satt men oh oj de var visst en röd mitt i haha 




1 kommentar: