torsdag 13 juni 2013

Frånvaro

En vecka som bestått av jobb jobb jobb inte orkat med något annat än det. 

Tänkte bara dela med mig lite av bebisläget ,

Jag är i v 25 och ifall denna lilla sak väljer att komma samma tid som sin storasyster så är det bara 12 veckor kvar å de känns som det kommer gå fort speciellt över sommaren nu. 
Det är en livlig liten bebis i magen och rör sig mycket om dagarna. Känner ofta av att han/hon har hicka :) vilket jag aldrig kände med Elsa. 
Jag har inte börjat med att planera så mycket för bebistiden ännu, 
Dels är jag inte alls pepp på att genomgå en förlossning igen då jag tyckte det var en hemsk smärta, visst att det är värt det för efter all smärta å värk har vi en underbar ängel hos oss igen, men längtar inte direkt.. 
Jag letar efter syskonvagn varje dag på blocket men känns hopplöst att hitta en jag vill ha:( 
Jag har blivit väldigt förtjust i emmaljungas nya syskonvagn 
"Dubbel monky" men vi är inte gjorda av pengar så får väl släppa den "drömmen" 

Magen växer på och nästa vecka ska jag till bm för att mäta sf mått. Ska bli kul att jämföra med Elsa i magen :) 
Vågen har börjat gå lite mer uppåt nu men det är väl så det ska vara även om jag inte gillar det. +5,3 var det när jag vägde in mig i v 25. 

Ja det var väl bebis läget. Och förutom Att mina gravidhormoner och jag inte är överens mår jag bra. 
Sliten men man ska inte klaga.. 

Nu ska jag krypa i säng tror jag. Natti natti 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar