måndag 24 juni 2013

Sömn

Idag tror jag Elsa tar igen all den sömn hon inte fick i helgen när hon sovit lite oroligt och kände sig inte riktigt hemma i Mönsterås. 
Men i dag har vi haft en riktig mys morgon. Elsa vankande 4,30 men somnade om i min säng och vaknade några gånger men somnat om igen och sov till 7,30 vilket aldrig händer..

Jag trodde hon hade feber men inte enligt termometern, kanske bara är varm från sängen för det är varmt här inne.. 
Får väl sr under dagen. 
Jag måste köpa en ny feber termometer , vill ha en till örat men så jäkla dyra ju! :(

Snart kommer Madde hit och busar med oss. 
Senare idag ska Elsa och jag till Sophie p Freja p titta in deras nya hus ifall inte febern stiger.. 
Och i eftermiddag åker vi ut till stugan och hämtar hem kissen. Svante har varit på sommar läget hos mormor å tonas ;)

Elsa började dagen med att göra sig fin i sin halsband iallafall ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar