onsdag 30 oktober 2013

:(

Skulle kunna skriva ett långt inlägg om min skit vecka och om hur Klara förvandlas till en mycket onöjd bebis på eftermiddagarna eller om min huvudverk som aldrig släpper eller om hur helvetes mycket jag hatar Pierres jobb just nu! MEN väljer p låta bli... 

Kan i stället berätta att Elsa har namnsdag idag och i min familj har vi alltid firat det genom att få eb liten present och fika så en traditon som jag fortsätter med till min lilla familj. 
Så ett paket och så blev det glass med maränger å frukt :) 
Vi fikade hos mormor och Tomas där vi busade med deras takfläkt med ;)

Dagen började tidigt i dag 5,03 vaknade Elsa å passade på att baja så sen var det ju bara att glömma att hon skulle somna om. Så idag hann vi ut på en långgrunda promenad innan dagis men det var inte så smart då Elsa somnade i vagnen fanns inte en chans att hålla henne vaken så hon sov väl 30 min å sen skulle hon så klart inte sova mer i dag på dagen sen.. Så de va ingen bra ide å gå innan dagis. Vet inte om det kanske var för den tidiga morgonen men men jag får helt enkelt gå när jag lämnat henne i morgon.. 
Så hon var väääääligt trött i eftermiddags.. Å nu sover hon gott... 

Idag på förmiddagen var Klara och jag i stan på lunch med Madde. Så imorgon ska jag försöka städa och tvätta lite när Elsa är på dagis. 

Nä jag är så trött så ögonen går i kors och är jävligt less på allt i kväll så säger hej å tack för mig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar