torsdag 6 december 2012

Det vände

Dagen blev bra trots jag varit tröttheten själv..

Började med riktig mys i soffan så till och med Elsa somnade å sov en hel timme jämte mig mesans jag passade på att sticka lite..
Sedan kom lina och Hugo så först var det bus och lek inne och lunch sedan blev set pulka premiär för både Elsa och Hugo:)
Vi tycker väl resultatet blev bra! Elsa satt och skrattade och Hugo somnade haha så de va lyckat allt:)
Synd det ska bli så satans kallt i morgon annars hade vi åkt mera pulka :)

Eftermiddagen har vi bara busat å lekt Elsa å jag en såå mysig eftermiddag ( läs Elsa var övertrött och vägrade var själv i två secunder) ;)
Så vi festade till det med våfflor grädde och sylt och det var ju så klar jätte gott och lätt att plocka av själv !
Så vi hade våfflor i hela köket innan vi var klara men lika bra va väl det Elsa blev lite gladare och vi busade , Pierre kom hem lite tidigare i dag så Elsa var vaken när han kom först var hon mamma gris och bar sitta i mitt knä men efter en liten rund kom hon på att det är ju faktiskt min pappa å han är ju ganska bra, så då skulle hon vara i hans knä i stället haha tok Fia !

Nu ligger jag i sängen och ska sova är ju så trött så god natt med er!

( Hugo är inte offentlig på internet så ni får nöja er med en bild på Elsa bara :) )







1 kommentar:

  1. Åh så mysigt hi hade det!! Stor kram lina och Hugo

    SvaraRadera