tisdag 11 december 2012

Gäääsp!

Fy va trött jag är! Sent i säng i går och Elsa vaknade 5,30 så är tröööttt idag..

Igår var en dag då jag tänkte på en vän som gick bort för ett år sedan, en hemsk olycka och jag lider med hans familj..
Jag tror du har det fint uppe i himmelen Tobias !

Annars var det fixa dag i går.
På fm gjorde jag pappas bock och efter lunch åkte Elsa och jag till stan för att göra lite ärende fick mycket gjort och vi sprang på lina och Hugo så vi gick till öf en sväng och sjöng och fikade lite..
Efter det blev det shopping på stan ,

Vi åkte till Elsas farmor och åt mat och busade en massa innan set var hem och välling dax.

Idag skulle Sofia och Emilia kommit hur men Emilia har fått öron inflammation :( då jätte tråkigt art det inte blir av:(

Så idag blir det till p göra en brud bukett och så ska jag göra min egna bock med.

Nu ska ja slänga oss i duschen!
Ha en in tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar