onsdag 12 december 2012

Om jag blundar.

Jag jag blundar nu så somnar jag och sedan är det torsdag och Pierre kommer hem igen:)

Badet gick bra i dag och vi plaskade å busade en massa..

Vidare till Nina där Elsa gick lös på hennes fina barns leksaker , och blev bjudn på lunch, vi har träffats så lite i höst så kul p se att du mår bättre och kommer tillbaka till "vardagen" igen:)
Puss på dig <3

Elsa och jag åkte hem och tittade förbi mormor o Tomas en sväng, Elsa och jag följde med mormor till sitt jobb på äldreboendet här i holsby , Elsa skulle visas upp lite så klart o hon charmade alla hon kom åt så klart:)

I kväll när Elsa somnat så hann jag med en hel del , skotta snö ( som jag borde gjort igår ) sytt upp Elsas lucia linne beställt en fotobok plockat med disken,
Gjort tomat och broccoli omelett och kollat på grays!
Så nu ligger jag i sängen och önskar Elsa chockar mig genom att sova hela natten ;)

I bland vore det inte fel att ha sin sambo hemma som kunde hjälpa till på nätterna även bara en sådan liten sak som stoppa
I nappen och slippa gå ur sängen. Men men inget å klaga över..

Idag saknar jag Anna med! :/ hatar du är så långt bort!

Nu snarkar jag strax så natti natti :)


1 kommentar:

  1. Du är min idol Lotta :) det är tufft att vara ensam med småbarn! Men du gör ett sånt himla bra jobb! Och du är världens bästa mamma <3 tack för en trevlig lunchdejt med dig och goaste Elsa igår :)

    SvaraRadera