söndag 16 december 2012

Super women?

Jag tror och vill lite för mycket i bland,
jag tror jag kan vara precis alla till lags
och jag kan aldrig säga nej, jag tar på mig jobb mer än vad jag vill egentligen,
Jag vill hinna göra så mycket men istället sätter jag mig i soffan och allt kommer som ev tung sten i bröstet för allt jag borde göra hela tiden och då blir jag ännu mer ledsen och det blir liksom en ond cirkel..

Imorgon börjar min "helvetes vecka" 7 dagar jobb i rad och alldeles för långa dagar så jag knappt kommer se Elsa..
Ångest och panik känsla i kroppen!

Haft en riktig jobbig kväll här hemma men det är så i bland jag kan inte vara stark alla dagar hela tiden i bland faller även jag..

Men som mamma alltid säger man måste nå botten för att kunna komma upp till toppen igen så jag hoppas jag tar nya tag i morgon!


Jag saknar Anna med tur det är jul snart så hon kommer hem ett tag till mig! Behöver dig <3

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Jag känner igen mig i det du skriver!
    Man kan inte alltid vara stark å hålla ihop allt.
    Man måste visa sig svag i bland för att komma tillbaka med ny kraft!
    Att vara små barns förälder är ett hel tidsjobb!
    Det tar på krafterna, vissa dagar är sååå bra och andra känner man sig otillräcklig å ledsen!
    Du ska se att efter första dagen på jobbet kommer det gå bra de andra dagarna också!
    Du har din prinsessa vid jul att njuta med!!
    Åh hela din familj!!!!
    En stor styrke kram från mig till dig!!!! <3

    SvaraRadera