lördag 8 december 2012

Phuu

Oh jag är helt slut i kväll efter en hel dag i Eksjö julmarknad som blev så lyckad!
Vi fick sålt allt vi hade gjort jag hade med oss så vi behöver inte åka dit i morgon igen,
Det var ju inte såå jätte kallt idag som tur var, jag var påpälsad till Max hade till och med Pierres skoter kängor så jag var varm p goo.

Väl hemma så massa pussar på skruttan innan det var läggdags.

Pierre åkte i väg och roade sig mesans jag sitter i soffan och är helt slut jag ska gå å lägga nig strax.

Jag har ont i min högra axel? Har haft det ett tag nu? Det ger inte med sig ? Vet inte varför jag har ont?

Nä nu ska ja strax gå till sängs natti natti :)0





3 kommentarer:

  1. Va kul att dem gick åt :)
    Hade jag haft bättre ekonomi hade jag köpt en bock av dej! Kanske till nästa jul om du gör då :)

    SvaraRadera
  2. Men va söta de småsmå bockarna var;)
    Kram Suzi

    SvaraRadera
  3. Härligt att försäljningen blev lyckad. Du var saknad igår, men förstår att du är rädd om foten. Du vet att man kan köpa halkskydd på nymans för 25:-?!?
    Tänkte på din axel, bär du Elsa helst på höger sida? Många blir snedbelastade efter de fått barn då vi är så extremt höger/vänsterhänta.
    Kram

    SvaraRadera