onsdag 21 augusti 2013

Min tös

Igår  kväll gjorde vi svamp skogen! 
Tog med oss mormor och Tomas för å plocka lite kantareller. 
Å de hittade vi allt lite . 
Elsa var så duktig i skogen hon klättrade över berg lika höga som henne själv  (stenar;) ) å gick genom tätteräng med buskar höga som hus ( ormbunkar) sen fick vi allt fika lite med å i bilen hem slocknade Elsa som en stock helt slut.
Men hon var så duktig å tog nästan bara gula svampar och blåbär så klart :)

Innan på dagen var jag i stan och tog en kaffe med Veronica ! Gillar att du är sjukskriven så jag har någon att umgås med ;) men hoppas så klart du blir bra snart (eller?;) )

Snart ska Elsa till dagis o jag ska klippa gräset och sedan försöka orka med att dammsuga lite här hemma. 
Sen måste ju bebis kläderna fram med ju;) 

Haft konstig känsla i magen sen igår men hoppas allt bebis stannar inne ett tag till (iallafall tills Pierre är hemma ) 
Lite jobbigt om han inte är hemma å de sätter igång. Så frivillig chaufför till Eksjö kan ju anmäla sig till mig om det blir aktuellt haha. 

Syster Anna är i Cypern med sin Robin och har det gott:) fast jag är inte jätte avis låter lite för varmt för att orka med det tycker jag,:)  


Nä dags att ta tag i dagen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar