torsdag 1 augusti 2013

Augusti

Kan inte förstå att det redan blivit augusti?! 
Vad hände med hela sommaren? Tur den inte är riktigt över än:) 

Jaha idag har ja varit och lyxat till det med frisör besök både färg och klipp (dyrt !) men det blev bra och jag är nöjd :) 
Skönt att bli av med en jäkla utväxt ja hade ;)

Annars har vi bara haft en dag hemma. 
Anna var uppe och busade med Elsa en stund innan hon hade kvällsjobb.. Tänk vilken lycka om du ändå bodde här på heltid , hatar att du jobbar din sista vecka redan :( 

Vi har fått en lekstuga till Elsa i veckan med så himla snällt! Pierres farbror och fri ville bli av med deras så den fick vi. Å ingen är gladare än vi :) 
Så de har Pierre fixat med idag så i morgon måste vi bara få hit lite starka män till p lyfta av den från kärran då jag å Pierre inte klarar de själva ;) 

Jag å Elsa drar nog ut till stugan i morgon tror jag . Ska bli fint väder så vi ska bada och leka i solen :) 

Var hos bm i onsdags och allt var fint med bebis. 
Hjärtljud på 140 
Sf mått 31 
Hade gott ner 1,5 kilo sedan 3 veckor ja va sista.. Blev lite förvånad de väntar man ju sig inte riktigt när man ställer sig på vågen och tänker bara på att de kommer visa uppåt.. 
Min bm trodde att de va huvudet som låg neråt nu och de har jag ju misstänkt med då ja har en troligen liten (stor) rumpa som trycker på mitt högra revben mer eller mindre hela dagarna.. 

Jag har lite ångest över att Pierre åker å jobbar på söndag igen?! Vart tog 5 veckor vägen med han hemma? 
Hur ska jag orka ha Elsa själv hela dagarna. Jag är helt slut som det är nu å då är vi två som delar på att underhålla och ta hand om vår lilla tjej..phuu blir nog tuffa veckor nu fram över.. 

Nu ska ja gå å sova., ha de bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar