torsdag 29 augusti 2013

Varmt!

Jag tror min kropps temperatur har höjts med X antal grader  , Gud va varmt det är! Svettas av att sitta stil på en stol?!

Igår kväll var vi in en sväng på förlossningen för eventuell vattenavgång men falsk alarm bara "riklig vattnig flytning " så de va skönt faktiskt det är liiiite tidigt än å hade det varit fostervatten hade jag blivit skickad till Jönköping  och inlagd :/ så åkte hem efter midnatt trötta och ändå avslappnade att vi slapp den resan :)
Så ctg kurva och bebisen började leva rövare skulle nog visa att h*n har de bra där inne i magen :)

Pierre kom ju hem igår på eftermiddagen och ingen blev ju gladare än Elsa å jag. Som vi saknat han.

Idag händer de stora saker i stan ! Biltema öppnar haha.


Igår på dagen så var jag på stan med Nina en sväng köpte ny tröja till Elsa precis sådan ja letat efter och inte hittat men ja klart ska man ha någon annan färg än rosa å lila får man gå på pojkavdelningen. Så en helt enkelt mörkgrå luvtröja precis lagom att ha nu på morgonen innan de blir lite varmare ! 
Köpte 92 var osäker om de skulle bli stort men o nej Elsa är tydlig så stor nu för tiden ;)

Nä nu kaffe och nyhets morgon innan ja tar tag i dagen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar