söndag 18 augusti 2013

Morgon stund har guld i mun.

Finns det något som är lika underbart som att vakna å det ligger en skrutta i sängen som gosar in sig i min famn och myser så gott:) 
Älskar det. 

Jag kanske är dum och lat men det senaste har jag burit in Elsa i vår säng om hon vaknar på natten eftersom jag är Så trött och vill inte sitta vaken en stund för att få henne å somna om i sin säng. Bag måste ta vara på all sömn som går å få känner jag innan bebis kommer och det blir vaken nätter så de räcker ändå.. 

I veckan måste jag sorters fram bebis kläderna! 
Hög tid till att göra det kanske. Köpte hem blöjor till bebis och harre jösses hur små var de inte? Minns inte att min skrutta varit så liten!

Elsa och jag har en lugn morgon framför lite barnpogram och ska snart ta tag i å fixa till oss. 

Tog fram byxor i 92 idag å de passade hur galet stor har hon blivit? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar