söndag 25 augusti 2013

Söndag.

Söndag kväll. Elsa sover jag tittar på tv och funderar starkt på att gå å lägga mig. 

Nu är jag så trött på att vara gravid, längtar så efter bebis fast jag samtidigt är livrädd för hur jag ska klara av att vara tvåbarnsmamma. Hur kommer Elsa reagera? Tänk om hon tycker hon blir undansatt mm mm mm många sådana tankar.. 

Igår kväll var jag helt galet sugen på köttfärssås och i kväll pizza varför måste man vilja ha de man inte har? 

Hoppas bi haft en bra helg.. 



1 kommentar:

  1. Förstår att du längtar nu, men förstår också det kluvna. Jag kände samma. Men snart är bebis här ska du se.
    Stella har precis gått över till 86. Så beställde faktiskt detta i just 86 för jg kände vi hade lite lite i det. Men är verkligen jätte svårt. 80 avverkade hon jättefort.
    Det jg har beställt från Ellos innan tycker jag har varit normalt till lite stort i storlek. Så hoppas på samma :)

    SvaraRadera