fredag 16 mars 2012

Sjuk..

Jag är sjuk känner mig helt matt och tror jag aldrig mer blir frisk!:( Är jäkligt irriterad på folk som inte håller sig hemma när de är medvetna om att de är sjuka utan måste då ut bland folk visst jag kan ta att jag blir sjuk då men man jan ju tänka på att jag har en liten flicka på ibte ens två månader som har fått samma skit! Gör ont i en å se sin prinsessa va sådan:( Slutsats: håll er hemma om man är sjuk ge fasen i å smitta andra! Nu mata Elsa sen sängen igen..

3 kommentarer:

  1. Åhh va träligt o va sjuk :/
    va de föra helgen, blää.
    Ännu värre när man har en liten ju!
    Hoppas pierre e hemma i helgen så ni kan hjälpas åt lite?
    Folk borde ha vett o stanna hemma, då skulle massvis me folk klara sig undan sjukdomar..
    Krya på er!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jävligt dålig stil faktiskt !! Det är ju faktiskt en av de värsta sjukdomarna som finns!! Och en liten på inte ens 2 månader kan ju bli så mycket dåligarr än vi stora människor!! Ne fy!! Hoppas verkligen ni kryar på er fort vännen! För frisk blir du;)! Många kramar Nina

    SvaraRadera
  3. Hua :( Hoppas ni piggnar till snart.. Krya på er !

    SvaraRadera