måndag 12 mars 2012

Underbart

Det är ju fantastiskt väder ute ! Jag och Elsa startade dagen med lite morgon mys och hon VÄNDE sig från rygg till mage! Ja la henne på rygg i sängen och så vänder jag mig om för å ta min mobil å kolla klockan å då när ja tittar igen ligger hon på mage! Visst hon fick nog hjälp av att de lutade lite i sängen men hon hade iallafall vänt på sig :) min underbara prinsessa! Sen drog vi i gång dagen med frukost ä sedan packade in oss i bilen för att dra ut till stugan å njuta av solen! Va underbart skönt ! Hittade även blåsippor:) Nu i kväll har vi bara myst hela kvällen plockat lite här hemma då jag får fika gäster i morgon :) Imorgon hoppas jag på minst lika fint väder! Igår va det grill premiär hos Elsas farmor å farfar.. Efter de tog jag med Pierre å Elsa på en underbar långpromenad i kvälls solen! Om två veckor åker jag till Gbg :) då ska Elsa fp testa på storstads livet ;) /lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar