lördag 31 mars 2012

Hinner inte..

Hej hopp! Vi lever men hinner inte med ä blogga fattar inte att tideb kan springa k väg så.. Veckan har jag och Elsa varit i götet och träffat massa fina människor! Var på jobbet å ja jag saknar jobbet otroligt mycket alltså! Det öe underbart att vara hemma med Elsa, men va ja saknar å vara lite kreativ alltså.. Sp veckan har varit underbar! I torsdags tog ja å Elsa med oss Anna hem till Småland :) Igår hade vi träning på morgonen.. Var ute å sprang, och ja jag är otränad som bara den! Inte sprungit sen förra sommaren men nu är ja på g igen:) så bara att börja träna igen:) Kvällen bjöd ja mina fina vänner på lite mat å hade mys kväll.. Nu sitter jag i soffan med en super trött Elsa på bröstet, anna är på fest i hultsfred och Pierre är på fest i stan så jag myser med min fina prinsessa! Elsa har varit så ledsen nu flera dagar :( vet inte vad som inte varit bra. Hon hat börjat dregla massa men känns tidigt för tänder redan så tror det är magen som är dum mot henne :( gör så ont i mig när man inte kan göra något.. Igår blev fina tjejen redan 10 veckor.. Hon växer så fort;) Nä ska nog fasen lägga oss snart är helt slut idag.. / Lotta å en trött Elsa

1 kommentar:

  1. Haha, kan tänka mig att tiden går fort, men det är väl skönt det :) Är så härligt att ni har det bra lilla familjen :) hoppas Elsa snart mår bra ! Kram

    SvaraRadera