onsdag 21 mars 2012

sommar å sol..

Elsa ligger och myser i vagnen

Morgon mys med mamma å pappa i sängen

Glad Elsa



Hej hopp på er!
Underbar värme ute i dag så skönt när man känner att solen verkligen värmer! 

Elsa å jag tog sovmorgon i dag var inte uppe före tio :)
gick till Elsas mormor en sväng och sa hej å myste lite och så hann vi med en sväng till Elsas Farmor med.

mer än 48 timmar har gott sen vi var sjuka här hemma och vi mår bra så skönt!
så i morgon ska ja in till stan å titta lite:)

Ska ju även  till BVC i morgon ska bli så kul å se hur stor lill flickan blivit hon växer så jag nästan ser det haha  :)

Fredags blir det mys med mormor i stugan om vädret tillåter och sedan fira morfar på kvällen i Kvill.
Lördag ska vi försöka få i hop växthuset :) jag vill börja gräva å fixa nu jag har tok för långa fina naglar detta är lite likt mig jag måste ner i jorden ! :)

någon som ska på sångstund på fredag på ÖF? funderar på att ta mig dit å sjuka lite med Elsa vi missar ju imorgon här i kyrkanshus då de är samtidigt som BVC besöket..

nä nu ska ja se på mästerkoken !

/Lotta

2 kommentarer:

  1. Hua, magsjuka önskar man ingen :(
    Som tur e går de ju över :)
    Hihi kn tänka mig att hon växer så de knakar om henne! Tiden går såå fort, men som du säger e de kul o se alla framsteg me ju :))
    Usch man kan bli tokig av o sitta isolerad!!
    Hoppas du får träffa många fina vänner o familj resten av veckan o ta igen lite!! :)
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Ååh, så fin hon är! Stora tjejen! :)

    SV; Vi brukar mest gå till Saronskyrkan & Ungdomshjälpen Gilead vid Redbergsplatsen/Olskroken, om du känner till det? Där kan man fynda mycket & billigt! Tycker det är så trist med Myrorna & sådant, där det kostar mer att köpa 2nd hand än att köpa nytt. Man ska väl få känna att man fyndat lite :)

    SvaraRadera