tisdag 30 juli 2013

Phuu

Phuu suck pust stön det är de Jag får fram ut mig nu för tiden tycker jag. 
Det tar på krafterna att vara gravid och inte minst jobba några dagar nu. 
Igår gick det jätte bra på jobbet kände inget förens jag kom hem på kvällen ( då dödade min rygg mig) 
Men idag har jag haft så ont i fötterna så ja tror jag blir galen! Hatar att inte kunna gå eller stå normalt liksom.. 
:( 
Sista dagen i morgon och jag hoppas det hår bättre då. 


Punkt slut på gnäll . Eller en sak till det ska tydligen bli kanon varmt i helgen och jag ser inte fram mot det jag tror jag flyttar ut till stugan och bor i sjön som svalkar ! 

Elsa Har en kväll hon bestämt sig för att inte sova.. Bara för jag är hungrig och vill gå och äta (middag! ) jäkla tider man har i mitt yrke å får äta så sent :/ 

Har ni andra några roliga planer för helgen? 

/ Lotta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar