tisdag 18 februari 2014

Längtar

Jag längtar efter våren ! 

Imorgon ska jag träffa en vän och det ska bli kul! 

Det är ensamt att vara mamma ledig när man inte har någon som har tid att ses med mig och tjejerna.. 
Vi hänger med deras mormor och deras farmor mestadels eftersom jag blir lite smått tokig av att inte träffa vuxna människor på dagarna.. 
Önskar jag hade någon  att dricka kaffe med och prata bajs blöjor och sådant som har med småbarns livet att göra..  jag hade en fin vän när jag gick hemma med Elsa men hon började jobba och så försvinner tiden och blir svårare att hinna ses.. En sådan vän jag kunde åka till osminkad och bara vara med. Saknar det rätt ofta .. 

Men men mer tid att lägga på träningen och visst ger det resultat men hade ibland velat bytt ut ett tränings pass mot en kopp kaffe .. 

Phuu gnöla å gnälla bara en lite ensam kväll.. Så kan de vara nya tag imorgon...
Längtar efter Pierre.. 

Dags att sova. Hoppas solen kan titta fram lite i morgon... 

1 kommentar:

  1. Jag har samma känsla o me mig kan ja lova att du kan va dig själv :) tkr det vore jättekul om vi började ses :) kram på dig

    SvaraRadera