söndag 23 februari 2014

Tiden går.

Jaha helgen flög förbi som vanligt och vi har haft det mycket bra. 
 
Firat Pierre som fyllt år, träffat fina vänner, tränat, lekt i lekparken och mycke mer.. 

Vi har även bokat rock of ages och en natt på hotell i Gbg! 
Pierran och jag firar 10 år i april så då ska vi hitta på detta <3 ska bli så galet kul då vi är ganska sämst på att ta oss egentid och hitta på något själva utan tjejerna.. 
Så de kommer bli helt fantastiskt kul :)

Igår var jag ute och sprang med tjejerna i syskonvagnen och de va tungt fy fasen. Aldrig haft med båda innan men ja man får se de som extra träning ;)
Idag när jag var i stan och tränade så kom jag på att jag hunnit med å träna 5 ggr denna vecka. Jösses jag som har som mål att träna 2 ggr i veckan. 
Så är det med det. 

Och i lördags kom jag i mina jeans som jag hade innan jag blev gravid med Elsa! Om någon sagt att jag skulle komma i dem för en månad sedan hade jag skrattat men ger man sig fan i något så ska de gå ;) 

Nä jag ska inta sängen tidigt i dag då jag inte sovit många timmar i natt lilla klara har haft magknip:( dum som ja va åt jag lite mycket lök igår å de funkar inte alls för henne :/ 

Så nu säger ja god natt för idag:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar