onsdag 26 februari 2014

Vad gör jag?

Vad gör man med en 5 månaders bebis som vill äta minst 2-3 ggr per natt? BVC säger hon inte behöver natt målen för hon växer så fint.. Ja men hur får jag henne till å inte äta undrar jag då! 
Jag är trött och orkar inte med dessa nätter mer när man aldrig sover mer än Max 1,5 timme i sträck.. 
:( 

Känner att en förkylning är på gång i kroppen :( hinner inte alls vara förkyld ksn jag ju säga. 
Ska snart in och träna och se om den bryter ut eller försvinnner.. 

Imorgon är det invägning och mätning och har inga höga förväntningar denna vecka känns som det gott segt nu.. 
Men vi får väl se. 

Jag och Elsa ska till stallet imorgon (ska hitta någon barnvakt till klara bara ) ;) 

Imorgon kommer Pierre igen och denna vecka är han väldigt efterlängtad! 

1 kommentar:

  1. Jag har hört vissa som gett vatten. Man får kämpa några nätter men sen "ger dem upp". Har aldrig testat det själv men som sagt vet andra som fått det att funka så.
    Ammar hon bara annars? Ebba äter 1,5 portion gröt på kvällen och sover oftast bra på det.
    Hoppas hon kommer in i bättre sovmönster. Och du, bra jobbat idag :) kram Malin

    SvaraRadera