söndag 9 februari 2014

Söndag.

Redan söndag igen och helgen gick otroligt fort .. 

Igår hade vi lite gäster och vi (läs jag) bjöd på hamburgertallrik till varmrätt och till efterrätt blev det äpple maräng med glass och grödde. Maten var mycket omtyckt och jag själv åt lite väl mycket för mitt eget bästa tror jag haha men men det var iallafall väldigt gott :)
Så trevliga vänner och mycket skratt men så blir ju klockan alltid lite mer än vanligt så idag har jag varit otroligt trött och seg hela dagen. 

Var ute och lekte på trädgården innan och nu längtar jag sååå mycket till sommaren. Små barfota fötter springandes mot gräset. Och kanske att klara kryper till sommaren :) 
Jösses va tiden går.. 

Vi får väl se vad som händer i sommar. Vart vi ska semestra , men de som är så bra med husvagn vi åker dit vädret är fint ;)

Veckan är fullbokad till Max som kommer.. Planer varje dag. 
Imorgon fm ska jag fjäska med mamma om tjejerna får va där en stund när jag tänkte träna. ;)

Nu har Klara slagit sig till ro med så nu sover båda mina små stjärnor gott och jag ska strax göra dem sällskap... Tröttheten börjar ta tag i mig ordentligt nu... Snälla söta underbara Klara sov i natt :/ 

Nä hoppas ni haft en grymt bra helg!  
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar