onsdag 12 februari 2014

Vardag.

Idag har Elsa varit tillbaka på dagis från stt varit ledig i nästan två veckor eftersom  vi var i Gbg och sedan härjade magsjuka så vi stannade hemma istället. 
Det märks att verken hon eller jag är vana att vara hemma så mycket. 
Extra mycket trots mot mig och lite lätt uttråkad av alla matningar och blöjbyten på klara hela dagarna med ,
Även om vi haft det extra mysigt så är de skönt att rutiner och vardagen blir som vanligt igen.. 

Jag har fortfarande det väldigt jobbigt på nätterna och klara äter 2-3 ggr varje natt och dessutom har en jäkla traktor hållt på att köra timmer utanför fönstret tvånätter denna vecka.. 

Idag har jag varit och tränat och när vi kom hem klara och jag la vi oss i sängen och vilade en stund. Så skönt brukar aldrig komma till ro och bara lägga mig.. 

I eftermiddag var vi hos mamma och Tomas en sväng och myste lite . 


Alla hjärtansdag väntar , firar ni på något speciellt sätt? 
Jag jobbade flera året och hade gärna gjort det i pr igen jag gillar att jobba när det är mycket tempo i butiken. 

Nä dags att förbereda lite inför morgondagen. Ladda kaffekokaren, packa tränings väskan, lägga fram kläder till tjejena mm alltid lila stressigt på morgonen när vi är sådana mys tjejer i sängen som älskar att kramas och gosa på morgonen ;) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar