måndag 17 februari 2014

Torka

Här regnar det inte med inlägg direkt. Men vi lever och är krya iallafall. 
Bara brist på idéer om vad jag ska skriva. 

Alla hjärtans dag firade vi med en gos middag testade att göra pulled pork och det blev helt galet gott :)
Jag fick även fina tulpaner och presentkort till att köpa mig ett par nya löparskor <3 tack älskling!

Annars har helgen varit rätt lugn umgåtts med familjen hann med att måla klart elsas "nya" stol. 
Blev kanon, fyndade eller inte ens de tiggde till mig denna och en till av grannen som de skulle slänga! 
Super glad blev jag! Och Elsa sitter som en kung på nya stolen :)

Har försökt ge klara ett sista mål med ersättning på kvällen nu i hopp om att jag skulle få sova lite mer...ja det var en bra ide ifall fröken kunde tänkt sig ta flaskan med :( 

Men men vad vore livet utan vakenätter ;)
Så bäst jag går å lägger mig om ja ska då några timmar innan första matningen.. 

Idag sa jag till Elsa efter middagen vi skulle gå till lekparken och Elsa tyckte m jag var lite väl dryg och "klädde" på sig själv och var på väg ut;) två olika skor på fel fot och inga byxor haha min lilla höna.. 

Nä som sagt läggdags. Natti natti 


1 kommentar:

  1. Känner igen det där. Tokiga ungar som inte har tid att vänta!
    Hihi.
    Fy gumman hoppas hon släpper natt målen snart så du får lite mer Sömn!
    Snart är det en annan som har de dära passena om nätterna.
    Om nummer fyra följer sina syskon. ;-)
    Man har ju nästan glömt hur det är...
    Men man får plocka fram de dära extra batterierna som vi mammor alltid har någonstans i kroppen och orkar kämpa oss igenom dagarna.
    Lycka till med flaskan!
    KRAM ELLE

    SvaraRadera