måndag 2 april 2012

Datorn...

Hej på er!
Äntligen har ja tagit mig tid å satt mig vid datorn å fört in bilder från kameran.
Elsa ligger och sover här jämte mig så då passar jag på:)

började dagen med att gå en lång runda med Nina var lite kallt men skönt å komma ut lite.
sen har vi bara haft en lugn förmiddag här hemma Elsa å jag.
Jag borde städa lite här hemma och gör lite påsk fint men har inte riktigt motivationen än men kommer nog snart i kväll kanske.. eller  i morgon... eller Onsdag.. haha ja jag är inte glad i å städa ;) målet är att de ska vara klart på onsdag kväll när Pierre kommer hem iallafall så de ska ja nog hinna med:)

Helgen sprang förbi som vanligt..
Lördagen var ja så trött på kvällen så Elsa å jag la oss tidigt och sov.

Igår drog ja upp Anna å Pierre ur sängen vid typ 11.30 mm de var sega å bakfulla.. men ja var ju pigg så då får ingen sova bort mer av dagen ;)
Så ja tog med dem till Mamma å Tomas i stugan å åt Pizza sedan körde vi Anna till tåget och hon lämnade oss igen :( saknar henne redan hade en fantastisk vecka!
Pierre var inte människa på hela dagen.. tål ju inte å dricka alkohol längre haha.

Kvällen tillbringade jag med Sanna å Nina.
Var å tittade på Ninas lägenhet som hon flyttat till den är fin men ja hade ju varit där innan på visningen ju men den är så stor å rymlig kommer bli kanon för henne å barnen där!

kl 14.00 idag ska mina muskel knutar i  ryggen få sig en riktig omgång massage! haft de där knutarna sååååå länge så ska bli otroligt skönt å bli av med dem.
Har aldrig unnat mig massage men nu var de dags innan ja får så ont att ja inte kommer ur sängen..

På lördag har ja å Pierre års dag 8 år av kärlek.. ja visst vi är bara kära alltid, perfekta paret som aldrig har bråkat ! nä kanske inte riktigt så är de väl inte haha utan vi är helt vanliga som alla andra! 
:) men han är ju min prins å nu har ja ju lurat han att köpa hus fått en underbar Elsa å allt med mig så nu kommer han inte från oss hahahaha
min fina Pierre <3

Här kommer lite bilder:)


Elsa i göteborg

Elsa med Moster och Mamma

underbara sol
/Lotta och en Elsa som äter upp sin hand just nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar