torsdag 22 november 2012

ganska gött ändå

känslan som kommer när det börjar ett program "aldrig mera fet" och jag står på löp bandet och kämpar då kändes de ganska gött att svetten rann på mig;)


Torsdag men ingen pierre hemma.. ibland önskar jag att pierre hade ett "vanligt" jobb med "vanliga" reger och bestämmelser.. jaja alla jobb har för och nackdelar helt enkelt.. 

'mitt inlägg jag skrev i morse kom aldrig upp på bloggen, konstig men iallfall så skrev jag det att jag och elsa hade en riktig mys natt hon fick ligga i min säng vilket hon väldigt sällan gör men jag behövde henne vid min sida i natt så många kramar och gos var det, och det första hon gjordei morse var å ge mig en stor blöt puss:) 
älskade unge!

vi har varit på stora å små i holsby i dag och lekt lite med de andra barnen inte jätte mycket folk vore kul om de kom lite fler men de va trevligt ändå det är så kul att se att elsa tycker det är kul med andra barn å leka med dem, hon kröp efter och ville vara med:)

gick till mor och tomas och gjorde bockar.. vi har fått bord på eksjö julmarknad vilket är jätte spännande och ska bli roligt att stå där och sälja:) så nu får bock tillverkningen gå på högvarv!
kul!

ikväll kom elsas morfar och mös med elsa en stund innan det var lägg dags.

nu ska ja slänga ihop lite kvällsmat.
sen dusch.
natti natti,,,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar