söndag 4 november 2012

Inte än?

Det kan väl inte redan gott två veckor och pierre ska börja jobba igen? :(
Å vill inte! Har varit fantastiskt att ha han hemma!

Helgen sprang förbi som vanligt i ransande fart..

Fredags kväll hade vi tjej kväll här hemma Nina Anna Tina och jag...
Många skratt och mycket prat ;)

Lördagen hade jag och Elsa en rutig mys dag vi bara mös och gosade massa !!
Lekte på golvet hel fm sen tog jag och Elsa och sov middag :)

Vi åkte på inflyttnings fika hos Pierres syster och man och sedan vidare till Emil och Veronica där vi åt lite gott och hade det trevligt !

I morse fick jag sov morgon och nät ja kommer ner står det framdukat ned färska frallor :) min fina sambo kan när han vill ;)

Imorgon blir det mamma bootcamp och sedan ska ja åka p kolla på ett köks bord, får se om det är något att ha :)

Just nu sover skruttan och jag kollar på Emil i lönneberga ;)

Har ni haft en bra helg?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar